ນີ້ແມ່ນຜົນໄດ້ຮັບທີ່ບໍ່ຄາດຄິດຫຼາຍ, ເນື່ອງຈາກວ່າມັນມີການປ່ຽນແປງພື້ນຖານຂອງແນວຄວາມຄິດຂອງວິທີການແລະບ່ອນທີ່ທຸລະກິດທີ່ທັນສະໄຫມຄວນສົ່ງເສີມຜະລິດຕະພັນແລະການບໍລິການຂອງພວກເຂົາ. ອີງຕາມ adobe, ກິດຈະກໍາຄົ້ນຫາຂອງ tiktok ແຕກຕ່າງກັນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍໂດຍອາຍຸຂອງຜູ້ໃຊ້: zoomers - %.millennials - %.generation. x ຜູ້ຕາງຫນ້າ – %.baby boomers - %.ຜົນການສຶກສາລາຍລະອຽດເພີ່ມເຕີມສາມາດພົບໄດ້ຂ້າງລຸ່ມນີ້: ທີ່ນີ້ຜູ້ຄົນສ່ວນຫຼາຍມັກຊອກຫາຂໍ້ມູນ, ສູດອາຫານ, ດົນຕີ, ການແຮັກຊີວິດ, ໂຄງການຝຶກກິລາ ແລະອື່ນໆອີກ. ໃນຂະນະດຽວກັນ, ຜູ້ໃຊ້ອິນເຕີເນັດລຸ້ນ ໃໝ່ ໃຊ້ google chatgpt, youtube, twitter, facebook, pinterest ແລະແພລະຕະຟອມອື່ນໆທີ່ບໍ່ໄດ້ມີຈຸດປະສົງໃນເບື້ອງຕົ້ນເພື່ອຄົ້ນຫາຂໍ້ມູນເປັນທາງເລືອກ. ເປັນຫຍັງ tiktok ໄດ້ຮັບຄວາມສົນໃຈຫຼາຍ, ມີສອງເຫດຜົນຕົ້ນຕໍສໍາລັບ tiktok. ຄວາມນິຍົມ: ເປັນຮູບແບບສະດວກຂອງວິດີໂອສັ້ນທີ່ອະນຸຍາດໃຫ້ທ່ານໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນທີ່ຈໍາເປັນໃນຮູບແບບຫຍໍ້ແລະງ່າຍດາຍ. ເນື້ອໃນກ່ຽວກັບຜູ້ໃຊ້ສູດການຄິດໄລ່ທີ່ມີປະສິດທິພາບສໍາລັບການເລືອກ ລາຍຊື່ອີເມວອຸດສາຫະ ກຳ ເນື້ອຫາໂດຍອີງໃສ່ຄວາມສົນໃຈຂອງຜູ້ໃຊ້ແລະກິດຈະກໍາທີ່ຜ່ານມາ. ກ່ຽວກັບ % ຂອງຜູ້ຊູມບອກວ່າພວກເຂົາມັກວິທີທີ່ tiktok ເລືອກແລະແນະນໍາວິດີໂອໃຫ້ພວກເຂົາ. ຄົນຮຸ່ນເກົ່າທີ່ໃຊ້ເຄືອຂ່າຍສັງຄົມນີ້ຍັງເວົ້າໃນທາງບວກກ່ຽວກັບສູດການຄິດໄລ່ຂອງເວທີ. ພວກເຂົາເຮັດວຽກໃນລັກສະນະເຊັ່ນການວິເຄາະຜົນປະໂຫຍດຂອງຜູ້ໃຊ້ແຕ່ລະຄົນຢ່າງເລິກເຊິ່ງເທົ່າທີ່ເປັນໄປໄດ້. ສູດການຄິດໄລ່ຄຳນຶງເຖິງປັດໃຈຫຼາຍຢ່າງ: ການໂຕ້ຕອບກັບເນື້ອຫາ: ມັກ, ຄຳເຫັນ, ບັນທຶກ, ເວລາເບິ່ງ, ເບິ່ງຄືນ, ຂໍ້ມູນໂປຣໄຟລ໌ ແລະ ອື່ນໆ: ຄວາມສົນໃຈ, ພາສາ ແລະພາກພື້ນ. ຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບວິດີໂອທີ່ທ່ານເບິ່ງ: ເພງທີ່ໃຊ້, hashtags, ແລະ ເຖິງແມ່ນວ່າຜົນກະທົບ.tiktok ໃຊ້ການຮຽນຮູ້ເຄື່ອງຈັກເພື່ອວິເຄາະຂໍ້ມູນຈໍານວນຫຼວງຫຼາຍແລະຄາດຄະເນວ່າວິດີໂອໃດທີ່ຈະດຶງດູດຜູ້ໃຊ້. ສູດການຄິດໄລ່ດຽວກັນເຫຼົ່ານີ້ຍັງຊ່ວຍສ້າງຜົນການຄົ້ນຫາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງຫຼາຍຂຶ້ນໃນເວທີ.
ເຄື່ອງຈັກໃນຄ້າຍຄືກັນgoogle ແລະເຄື່ອງຈັກຊອກຫາອື່ນໆເຮັດວຽກໃນລັກສະນະທີ່ຄ້າຍຄືກັນ, ແຕ່ tiktok ເຮັດການວິເຄາະທີ່ເລິກເຊິ່ງກວ່າ. ໃນຂະນະທີ່ເວທີໄດ້ຮັບການວິພາກວິຈານສໍາລັບເຫດຜົນນີ້, ຜູ້ໃຊ້ມັກຈະເຕັມໃຈທີ່ຈະເສຍສະລະຄວາມເປັນສ່ວນຕົວສໍາລັບເນື້ອຫາທີ່ມີຄຸນນະພາບແລະທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ເປັນຫຍັງທຸລະກິດຕ້ອງຍ້າຍໄປ tiktok ໃນປັດຈຸບັນ, ຫຼາຍກວ່າເຄິ່ງຫນຶ່ງຂອງເຈົ້າຂອງທຸລະກິດໃນບັນດາປະເທດເອີຣົບໄດ້ໃຊ້ບໍລິການສໍາລັບການສົ່ງເສີມ, ເຜີຍແຜ່ເນື້ອຫາໂດຍສະເລ່ຍປະມານເກົ້າເທື່ອຕໍ່ເດືອນ. ການຮ່ວມມືກັບຜູ້ນໍາຄວາມຄິດເຫັນຂອງ tiktok ຍັງຄົງເປັນກົນລະຍຸດທົ່ວໄປ - ປະມານ % ຂອງຜູ້ປະກອບການໃຊ້ influencer marketing. ອີງຕາມຂໍ້ມູນທີ່ຜ່ານມາ, ບໍລິສັດກໍາລັງຈັດສັນເຖິງ % ຂອງງົບປະມານການຕະຫຼາດຂອງພວກເຂົາເພື່ອສ້າງເນື້ອຫາສໍາລັບ tiktok. ແລະຕົວເລກແມ່ນຄ່ອຍໆເພີ່ມຂຶ້ນ. ໃນເວລາດຽວກັນ, ອັດຕາສ່ວນຂອງປະເພດທີ່ແຕກຕ່າງກັນຂອງຕົນແຕກຕ່າງກັນ: ເນື້ອໃນການສ້າງສັນ -%.
|