Discuz! Board

 找回密碼
 立即註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 6|回復: 0

ຜົນໄດ້ຮັບຫຼາຍນັບຕັ້ງແຕ່ມັນ

[複製鏈接]

1

主題

1

帖子

5

積分

新手上路

Rank: 1

積分
5
發表於 2024-11-10 17:04:40 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

ນີ້ແມ່ນຜົນໄດ້ຮັບທີ່ບໍ່ຄາດຄິດຫຼາຍ, ເນື່ອງຈາກວ່າມັນມີການປ່ຽນແປງພື້ນຖານຂອງແນວຄວາມຄິດຂອງວິທີການແລະບ່ອນທີ່ທຸລະກິດທີ່ທັນສະໄຫມຄວນສົ່ງເສີມຜະລິດຕະພັນແລະການບໍລິການຂອງພວກເຂົາ. ອີງຕາມ adobe, ກິດຈະກໍາຄົ້ນຫາຂອງ tiktok ແຕກຕ່າງກັນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍໂດຍອາຍຸຂອງຜູ້ໃຊ້: zoomers - %.millennials - %.generation. x ຜູ້ຕາງຫນ້າ – %.baby boomers - %.ຜົນການສຶກສາລາຍລະອຽດເພີ່ມເຕີມສາມາດພົບໄດ້ຂ້າງລຸ່ມນີ້: ທີ່ນີ້ຜູ້ຄົນສ່ວນຫຼາຍມັກຊອກຫາຂໍ້ມູນ, ສູດອາຫານ, ດົນຕີ, ການແຮັກຊີວິດ, ໂຄງການຝຶກກິລາ ແລະອື່ນໆອີກ. ໃນຂະນະດຽວກັນ, ຜູ້ໃຊ້ອິນເຕີເນັດລຸ້ນ ໃໝ່ ໃຊ້ google chatgpt, youtube, twitter, facebook, pinterest ແລະແພລະຕະຟອມອື່ນໆທີ່ບໍ່ໄດ້ມີຈຸດປະສົງໃນເບື້ອງຕົ້ນເພື່ອຄົ້ນຫາຂໍ້ມູນເປັນທາງເລືອກ. ເປັນຫຍັງ tiktok ໄດ້ຮັບຄວາມສົນໃຈຫຼາຍ, ມີສອງເຫດຜົນຕົ້ນຕໍສໍາລັບ tiktok. ຄວາມ​ນິ​ຍົມ​: ເປັນ​ຮູບ​ແບບ​ສະ​ດວກ​ຂອງ​ວິ​ດີ​ໂອ​ສັ້ນ​ທີ່​ອະ​ນຸ​ຍາດ​ໃຫ້​ທ່ານ​ໄດ້​ຮັບ​ຂໍ້​ມູນ​ທີ່​ຈໍາ​ເປັນ​ໃນ​ຮູບ​ແບບ​ຫຍໍ້​ແລະ​ງ່າຍ​ດາຍ​.
ເນື້ອໃນກ່ຽວກັບຜູ້ໃຊ້
ສູດການຄິດໄລ່ທີ່ມີປະສິດທິພາບສໍາລັບການເລືອກ ລາຍຊື່ອີເມວອຸດສາຫະ ກຳ ເນື້ອຫາໂດຍອີງໃສ່ຄວາມສົນໃຈຂອງຜູ້ໃຊ້ແລະກິດຈະກໍາທີ່ຜ່ານມາ. ກ່ຽວກັບ % ຂອງຜູ້ຊູມບອກວ່າພວກເຂົາມັກວິທີທີ່ tiktok ເລືອກແລະແນະນໍາວິດີໂອໃຫ້ພວກເຂົາ. ຄົນຮຸ່ນເກົ່າທີ່ໃຊ້ເຄືອຂ່າຍສັງຄົມນີ້ຍັງເວົ້າໃນທາງບວກກ່ຽວກັບສູດການຄິດໄລ່ຂອງເວທີ. ພວກເຂົາເຮັດວຽກໃນລັກສະນະເຊັ່ນການວິເຄາະຜົນປະໂຫຍດຂອງຜູ້ໃຊ້ແຕ່ລະຄົນຢ່າງເລິກເຊິ່ງເທົ່າທີ່ເປັນໄປໄດ້. ສູດການຄິດໄລ່ຄຳນຶງເຖິງປັດໃຈຫຼາຍຢ່າງ: ການໂຕ້ຕອບກັບເນື້ອຫາ: ມັກ, ຄຳເຫັນ, ບັນທຶກ, ເວລາເບິ່ງ, ເບິ່ງຄືນ, ຂໍ້ມູນໂປຣໄຟລ໌ ແລະ ອື່ນໆ: ຄວາມສົນໃຈ, ພາສາ ແລະພາກພື້ນ. ຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບວິດີໂອທີ່ທ່ານເບິ່ງ: ເພງທີ່ໃຊ້, hashtags, ແລະ ເຖິງແມ່ນວ່າຜົນກະທົບ.tiktok ໃຊ້ການຮຽນຮູ້ເຄື່ອງຈັກເພື່ອວິເຄາະຂໍ້ມູນຈໍານວນຫຼວງຫຼາຍແລະຄາດຄະເນວ່າວິດີໂອໃດທີ່ຈະດຶງດູດຜູ້ໃຊ້. ສູດການຄິດໄລ່ດຽວກັນເຫຼົ່ານີ້ຍັງຊ່ວຍສ້າງຜົນການຄົ້ນຫາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງຫຼາຍຂຶ້ນໃນເວທີ.


ເຄື່ອງຈັກໃນຄ້າຍຄືກັນ
google ແລະເຄື່ອງຈັກຊອກຫາອື່ນໆເຮັດວຽກໃນລັກສະນະທີ່ຄ້າຍຄືກັນ, ແຕ່ tiktok ເຮັດການວິເຄາະທີ່ເລິກເຊິ່ງກວ່າ. ໃນຂະນະທີ່ເວທີໄດ້ຮັບການວິພາກວິຈານສໍາລັບເຫດຜົນນີ້, ຜູ້ໃຊ້ມັກຈະເຕັມໃຈທີ່ຈະເສຍສະລະຄວາມເປັນສ່ວນຕົວສໍາລັບເນື້ອຫາທີ່ມີຄຸນນະພາບແລະທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ເປັນຫຍັງທຸລະກິດຕ້ອງຍ້າຍໄປ tiktok ໃນປັດຈຸບັນ, ຫຼາຍກວ່າເຄິ່ງຫນຶ່ງຂອງເຈົ້າຂອງທຸລະກິດໃນບັນດາປະເທດເອີຣົບໄດ້ໃຊ້ບໍລິການສໍາລັບການສົ່ງເສີມ, ເຜີຍແຜ່ເນື້ອຫາໂດຍສະເລ່ຍປະມານເກົ້າເທື່ອຕໍ່ເດືອນ. ການຮ່ວມມືກັບຜູ້ນໍາຄວາມຄິດເຫັນຂອງ tiktok ຍັງຄົງເປັນກົນລະຍຸດທົ່ວໄປ - ປະມານ % ຂອງຜູ້ປະກອບການໃຊ້ influencer marketing. ອີງຕາມຂໍ້ມູນທີ່ຜ່ານມາ, ບໍລິສັດກໍາລັງຈັດສັນເຖິງ % ຂອງງົບປະມານການຕະຫຼາດຂອງພວກເຂົາເພື່ອສ້າງເນື້ອຫາສໍາລັບ tiktok. ແລະຕົວເລກແມ່ນຄ່ອຍໆເພີ່ມຂຶ້ນ. ໃນ​ເວ​ລາ​ດຽວ​ກັນ​, ອັດ​ຕາ​ສ່ວນ​ຂອງ​ປະ​ເພດ​ທີ່​ແຕກ​ຕ່າງ​ກັນ​ຂອງ​ຕົນ​ແຕກ​ຕ່າງ​ກັນ​: ເນື້ອ​ໃນ​ການ​ສ້າງ​ສັນ -​%​.

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|自動贊助|GameHost抗攻擊論壇

GMT+8, 2025-3-15 02:28 , Processed in 1.417038 second(s), 18 queries .

抗攻擊 by GameHost X3.4

© 2001-2017 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表
一粒米 | 中興米 | 論壇美工 | 設計 抗ddos | 天堂私服 | ddos | ddos | 防ddos | 防禦ddos | 防ddos主機 | 天堂美工 | 設計 防ddos主機 | 抗ddos主機 | 抗ddos | 抗ddos主機 | 抗攻擊論壇 | 天堂自動贊助 | 免費論壇 | 天堂私服 | 天堂123 | 台南清潔 | 天堂 | 天堂私服 | 免費論壇申請 | 抗ddos | 虛擬主機 | 實體主機 | vps | 網域註冊 | 抗攻擊遊戲主機 | ddos |